»Če otroci s svojimi učitelji in z vrstniki nimajo neposrednega stika, pri tem trpi njihov učni proces. Če pa s svojimi učitelji in vrstniki sploh ne morejo komunicirati, lahko pride do zaostankov v pridobivanju znanja, ki jih ne bo mogoče nadomestiti.«
»Če se bo nadaljevalo stanje, ko do 25. leta ženske pijejo toliko kot njihovi moški vrstniki, ne bo otrok.«
»Morda učitelji pri otroku s posebnimi potrebami ne bodo doživeli tolikšnega aplavza na glasbenih tekmovanjih, doživeli pa bodo osebni, notranji aplavz ob srečnem, izpolnjenem otroku.«
»Revščina je taka stigma, ljudje se skrivajo ne le pred družbo, ampak tudi sami pred sabo. Otroci z izjemnimi potenciali so v šoli izključeni, otroci, ki si želijo sanjati kot vrstniki, nimajo več sanj.«
»Želeli bi si, da bi bili učenci v šolskih klopeh, saj je jasno, da učenje na daljavo ne more nadomestiti pouka v razredu, fizične razlage učitelja, neposrednega socialnega stika in podobnih prvin, ki sestavljajo pouk.«
»Če samo enemu otroku zagrenimo življenje, smo naredili veliko napako.«
»Sem samo osnovnošolski učitelj, če lahko tako rečem. Če me hočete imenovati z eno besedo, potem bi izbral učitelj.«
»Nihče, ne otroci, dijaki ne starši in učitelji, ne bo talec neodgovornih (nočnih) zabav.«
»Pogrešajo sošolce, prijatelje iz drugih razredov, pogrešajo učitelje. Fizičnega stika se ne da kar tako nadomestiti, in to zdaj zelo intenzivno okušajo na svoji koži. Učitelji pa smo dobesedno 24 ur v službi,«
»Že od petka ne moremo vzpostaviti stika s Hašimom Sefadinom.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju